CONTINUEN LES ACTIVITATS EN EL MARC DE LES JORNADES PER A LA SOSTENIBILITAT

La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Muro organitza les XV Jornades per a la Sostenibilitat. PROGRAMA D’ACTIVITATS (Del 22 al 24 de març) *Divendres 22 de març, presentació del llibre Más »

MURO ORGANIZA UNA NUEVA “FIRA DEL COMERÇ DE LES OPORTUNITATS”

Muro acoge durante este fin de semana una nueva edición de la “Fira del Comerç de les Oportunitats” en la nueve sede de la filà Templaris (antiguo Bar La Música), con horario Más »

EL CERTAMEN CORAL FIRA DE TOTS SANTS ORGANITZA UN ANY MÉS EL TALLER CORAL

El Certamen Coral Fira de Tots Sants, celebrarà els dies 23 i 24 de març el XIV Taller Coral del CCFTS per tal de treballar l’obra “REQUIEM” de W.A. Mozart. El taller Más »

 

CONTINUEN LES ACTIVITATS EN EL MARC DE LES JORNADES PER A LA SOSTENIBILITAT

La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Muro organitza les XV Jornades per a la Sostenibilitat.

PROGRAMA D’ACTIVITATS (Del 22 al 24 de març)

*Divendres 22 de març, presentació del llibre “Un món sostenible?” en la Sala d’Exposicions de l’Arxiu Municipal, amb Fèlix Tena, i Jordi Payà.

*Diumenge 24 de març, XV Volta a les Pedanies. Eixida a les 8.45 hores, des de la Casa de Ferro.

MURO ORGANIZA UNA NUEVA “FIRA DEL COMERÇ DE LES OPORTUNITATS”

Muro acoge durante este fin de semana una nueva edición de la “Fira del Comerç de les Oportunitats” en la nueve sede de la filà Templaris (antiguo Bar La Música), con horario de 10 a 14 horas, y de 16 a 21 horas el sábado, y de 10 a 14 horas, y de 16 a 20 horas el domingo.

En el evento participarán un total de 9 establecimientos que ofrecerán una amplia oferta de complementos, ropa para niños y adultos, muebles, decoración, complementos, joyería, moda íntima, automoción… con descuentos de hasta el 90%.

Además durante los días de la Feria se celebrarán actos varios y habrá servicio de cafetería, castillos hinchables y atracciones para los más pequeños.

TURISMO IMPARTE UN CURSO DE HOSPITALIDAD MEDITERRÁNEA EN MURO

La Agencia Valenciana del Turismo ha puesto en marcha la campaña Contagia tu Hospitalidad, una iniciativa dirigida a recordar y promover el carácter abierto, inclusivo y amigable de miles de prestadores de servicios turísticos de la Comunitat Valenciana y de la propia sociedad.

En el marco de la campaña, se ha diseñado el programa Hospitalidad Mediterránea, un proyecto vanguardista de transformación del modelo de crecimiento turístico de la Comunitat, que se compone de acciones de divulgación, sensibilización, concienciación y formación.

A través de la Red de CdTs, se van a llevar a cabo más de 270 acciones, repartidas por toda la Comunitat Valenciana hasta mayo de 2019, para difundir las características singulares y únicas de nuestra manera de ser hospitalarios, reconocernos en ellas y debatir sobre cómo trasmitirlas a nuestros visitantes y reforzar nuestra propuesta turística.

¿A quién va dirigido?

El programa se sostiene en las personas que hacen posible que la Comunitat Valenciana sea uno de los destinos preferidos por los visitantes. Desde profesionales turísticos hasta profesionales de otros sectores que también contribuyen a potenciar la imagen turística de la Comunitat, en concreto a personal de hoteles, restaurantes y comercios, guías turísticos, personal de Oficinas de Información Turística , técnicos de turismo , estudiantes de turismo , Agentes de Desarrollo Local , personal de campings, puertos deportivos , medios de transporte y cuerpos de seguridad, así como de cualquier otro ámbito relacionado directa o indirectamente con el turismo y a la población en general.

Muro del Alcoy

El curso de Hospitalidad Mediterránea llega a Muro del Alcoy el lunes 25 de marzo, a las 10 horas, en el Centro Social Matzem.

Inscripciones gratuítas http://cursos.contagiahospitalitat.com/

EL QUE VOLEM SABER (22 MARÇ)

Hui ens ha visitat el nou candidat de Compromís a l’alcaldia de Muro, Vicent Molina.

CURS DE MANIPULACIÓ D’ALIMENTS A MURO

L’Associació Muro, Comerç i Serveis organitza un curs per a obtindre el carnet de manipulació d’aliments.

Els interesats deuen acudir a l’Oficina de Turisme (Plaça Matzem) o cridar al telèfon 96 553 20 71, fins el divendres 5 d’abril.

El curs tindrà un cost de 40 euros i es celebrarà el dissabte 6 d’abril, de 9 a 13 hores, en el Castell.

LA UNIÓ MUSICAL DE BENIARRÉS PARTICIPA EN LA XXIV CAMPANYA DE MÚSICA ALS POBLES

La Unió Musical de Beniarrés es desplaçarà dissabte que ve 30 de març a Planes per a oferir un concert sufragat per la Diputació Provincial d’Alacant dins de la XXIV Campanya de Música als Pobles 2019.

El concert està previst a les 19 hores, al Palau de la Música de Planes, i sonaran peces de compositors nord-americans com Aaron Copland, George Gerswin, o Leonard Berstein, entre altres.